2012. február 26., vasárnap

Kovalam strandolás

Reggel felébredtünk, gondoltuk lemegyünk reggelizni ahol tegnap is voltunk:) de csak gondoltuk. Leültünk az asztal hoz és vártunk vártunk és vártunk miután még vártunk egy kicsit gondoltam elmegyek a konyha felé! Persze senki, így körbenéztem a konyhában, majd vissza mentem , hogy inkább keressünk egy másik helyet, ahol van valaki :D így is tettünk megreggeliztünk, esemény nélkül. Már ha nem tekintjük eseménynek azt, hogy nem azt kaptuk teljesen amit úgy 3,4x kértünk, de ez India ilyen apróságot már észre sem veszünk!! Szóval ezután nyakunkba vettük Kovalam kis utcacskáit, hogy megnézzük hogyan is van itt az élet. Kedves vékony kis utcákon cipész aki a lábadra készít, papucsot, cipőt, szabó, aki nagyjából mindent rád varr!! Megannyi kedves ember, hihetetlenül élvezzük!! Kis shopping persze, aztán kerestünk egy helyet a parton és leheveredtünk! Megbeszéltük a világítótoronyba felmegyünk, de a strandon persze a tenger morajlását hallgatva, a pálmafák árnyékában el aludtunk. Felébredve megindutunk, fel is jutottunk a toronyig de az ember, szó szerint az orrunk elött akasztotta ki , a closed táblát! Midegy, innen is tök szép a kilátás és holnap úgyis megyünk úgyhogy mindenképpen buktuk:)
Már nagyon éhesek voltunk, mikor elértük a tegnapi vacsi helyszínét, ahol a pincér fiú már, széles mosollyal , sorolta az összes dolgot rólunk, amit tegnap meg tudott !! Tanakodtunk kipróbáljunk még másik helyet, de hamar elvetettük mert, annyira jót ettünk, hogy nem akartuk kihagyni, az ismétlés lehetőségét !! Jó dőntès volt ismét!!! Holnap reggel 9:30 kor indul a helyi busz Nagercoil-ba , ahonnan vonattal fogunk menni Maduraiba!! Anita ezt a bejegyzést csukott szemmel és tátott szájjal írta este 10 kor :D tapsoljuk meg!!! Szép estét, napot mindenkinek: D