2012. február 5., vasárnap

Mumbai első pillanat

Megérkezés után azonnal meg kellett felelnünk a hatóságok elvárásának,papírt töltöttünk, sorban álltunk,papírt töltöttünk, sorban álltunk. Minden szocreál volt! Kiléptünk végre az utcára és láss csodát, semmi para!
Miazhogy!!!Rengeteg sárga fekete taxi minden formában.Régi autó, szakadt autó, irdatlan mennyiségű tuk-tuk. A hangulat a tetőfokán!Megnyugodtunk, jó helyen vagyunk!!!!:) A szagok: füstölő, fűszerek, egy helyen volt csatorna, mint az újpesti bőrgyárnál! :D
Nagyon készek vagyunk!!!A taxi tolta neki, ahogy a csövön kifért!!!! Nincs piros lámpa a számukra, semmi szabály senki számára a közlekedésben !!!!! ŐRÜLET!!! Megérkeztünk a szállásra, persze meg kellett kérdezni egy másik szállodába hol van, mert a sofőr nem tudta! Erre számítottunk is! 3-an fogadtak minket már le is kapkodták táskáinkat a tető csomagtartóról , ami oda volt gumipókozva:))Majd fel vittek minket a tetőteraszra és ott fogyaszthattuk el első reggelinket a napfelkeltében... Most egy picit ledőlünk, hisz szabadságra jöttünk ugyebár! :)
Aztán folyt köv... :)))))))))))))

4 megjegyzés:

  1. PUSZI MINDENKINEK:)
    JÓ OLVASNI AZ ÉLMÉNY BESZÁMOLÓT. Itt -20 fok nektek +30. További jó élményeket kívánunk!!!!
    Marika Mamát felhívtam. puszi.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Reggel felkeltem, csináltam egy kávét és leültem az ágy szélére a cica mellé a szokásos reggeli simire. Gondoltam bekapcsolom a gépet, hátha irtatok. Nagyon megörültem és azonnal riasztotam Ildikót, hogy van bejegyzés Mumbayból. Ő meg felpattant félálomban bekómálva, hogy muti muti, ne, tényleg, hú de király. Látva az első képeket, arra gondoltunk de jó nektek és örültünk, a kellemes csalódásnak a sok riasztgatás után. Még tetőteraszotok is van, királyok vagytok. Biztos nagy élmény lehet most ott lenni, sziiijátok magatokba. Már most hiányoztok, de ez a blog enyhiti a hiányotokat.
    Tegnap voltunk a Normafánál sétálni, mondhatom tiszta Mumbay. Akkora tömeg volt és forgatag, rengeteg ember és autó, a minusz 10 fokos levegőt csak úgy haraptuk. A szines fűszerek forgataga helyett, csak fehér hó fogadott bennünket, de sebay mumbay, rátok gondoltunk mi lehet veletek, mert nektek ott a helyetek! :-)
    További jó pihenést kivánunk nektek, várjuk a további beszámolókat!!!
    Pu-sziiiiii

    VálaszTörlés
  3. Én csak abban tudok az előttem szólókhoz csatlakozni, hogy a hiányotok már abban is megmutatkozott, hogy az Ildi-Gyuri párossal kihangosítva-telefonálva néztük a flightradar24.com-ot, hogy merre repültök épp. Illetve a Marika mamával/nénivel lefolytattam egy sírós beszélgetést, ahol is minden egyes képről részletes beszámolót adtam. Azt is tudja, hogy mit ettetek a gépen és szerinte ő finomabb kaját csinál, gyertek haza :D Josephin jól van a legutolsó információim szerint. Kölcsönösen megmozgatják egymást a papával. A szabados-lakban jelentem minden rendben, a fűtést levettem és a Lucát járattam indulás előtt, letakarítottam a sütőt főzés után. DE! csak tájékoztatásul közlöm, hogy NEM ÁGYAZTAM BE!!!!!! :))) Luca azzal jelzi Klári hiányát, hogy úgy döntött elromoltatja az ablaktörlőt, hogy pont ebben a havas-saras időben ne láthassak semmit! Nem befagyott csak épp nem működik. :) De ne aggódj édes drága apucikám, ügyes kislány vagyok, felhívtam a Cermann Tomit és majd ő megnézi. A Bono nagyon élvezi, hogy napi kétszer sétálhat velem és beleboríthat a hóba. Történt ugyanis, hogy a hideg ellen felvettem apa bakancsát (pontosan 3 vastag zoknit vettem fel, így pont kitöltötte a teret és így nem is volt olyan nagy)plusz felvettem még ehhez apa snowboard kabátját sapkával és kapucnival. Emiatt ugyebár nagyon jó melegem volt és úgy néztem ki mint egy michlein-baba, de mozogni azt elég nehezen tudtam. Bono meg úgy döntött, hogy csinál egy lendületből felugrásos képennyalást, úgyhogy szépen bedöntött a hóba. Csak annyit tudok mondani, hogy IPONKA. :))) Na de most már megyek mert lassan vége az ebédszünetemnek és a hírek nem várnak meg! További szép élményeket az illatok és a napfelkelték tengerében!
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Ablaktörlő pipa, plusz 15 centi hó pipa. :))

    VálaszTörlés