2012. február 21., kedd

Utazás a Maldív-szigetekre

Öt óra alvás után, kissé álmosan ébredve check-out után riksába ugrottunk a 8 kilóméterre lévő repülőtér
felé vettük az írányt. Klári aggódása után, gyors beszállás félórás késéssel elindult álmaink útja felé.
A fertőtlenítés miatt 2 kulacs alkoholt próbáltunk becsempszni a szigetekre, de az átvizsgáláson lekapcsoltak minket. A vámos a Zsoltit a WC-be kisérte és kényszerítette, hogy azt a drága nedüt öntse ki és húzza is le. Szukey (szállásadónk) várt minket a repülőtér kijáratánál, Kovács & Szabados felíratú táblával :-) A meleg és a gyönyörű látvány azonnal magával ragadott akkor még nem is sejtettük , hogy ez még semmi ... Először speedboat-ba szálltunk és Malé főszigetére mentünk ebédelni. Teli gyomorral a helyi komppal 2 dedalonnal (Klári) elindultunk Hurraa szigetére, útközben a két fotós a hajó tetejéről készítették első Maldívi fotóikat, a sok szállodáról és gyönyörű szigetekről. Másfél órás ringatózás után megérkeztünk a szigetre, szembe találtunk magunkat friss zöld növényzettel, ami előtt husszú fekete csadorban áltak a helyi várakozó utasok. Két lépés után a szállásadónk éttermében találtuk magunkat, aki rögtön újabb élelmet helyezett az asztalunkra, frissen facsart gyünölcslevek kíséretében, majd elmondta az asztalnál, hogy, itt mi VIP vendégek leszünk. A frissítők elfogyasztása után a szállásra kísért minket, ahol virággal borított franciaágy és tökéletes tisztaság várt minket. Gyorsan összekaptuk magunkat, a fél szigeten kísérve minket eljutottunk a tengerpartra ahol azonnal vízbe kellet mennünk, hogy taetünk is kapjon abból amit a szemünk is látott. Majd Szukey vacsorára invitált minket. Visszajöttünk a szobáinkba,

frissítő zuhanyzás után három perces sétával elértük az éttermet ami a kikötőben van, (ahol egy komp-hajó közlekedik) már terített asztalal vártak minket és megint frissen facsart almalevet kaptunk, amit Zsótinak ezentúl kettesével szolgálnak fel) majd jött a lélegzetet elállító vacsora kihordása, szemünk szánk is tátva maradt a mennyiség egy foci csapatnak is elég lett volna :-) a minőség megkérdőjelezhetetlen ..... ekkor már sajtettük, hogy mit jelent VIP vendégnek lenni Szukey-nél. Miután degeszre ettük magunkat, haza gurultunk és 1,5 órát skype-tunk ..... :-) Anita több napi képletöltés után, mi pedig azonnal álomba szenderültünk.