2012. február 5., vasárnap

Mumbai járat

Mumbai jàrat
Hát itt ülve a repülőn,aludni nem tudva,takaróba, lábunkkal a nyakunkba arra gondoltam írok Nektek, kedves olvasóinknak egy pár mondatot a repülés élményeiről.
Ahogy beléptünk a gépbe konstatáltuk:ú ez jó! Amikor elfoglaltuk helyeinket ami az utastér baloldalán, egymás mögött volt,észveszejtő nyomkodásba kezdtünk mind a 4-en! Felfedeztük az ülésbe épített kis monitorok titkos rejtelmeit. Tudom ez nem új , de nekünk még egyszer sem volt hozzá szerencsénk. Többek között lehetőségünk volt a felszállást a gép elején elhelyezett kamerából nézni. Ilyet láttunk már , de szerintem ez mindig nagy élmény!
Zsolti és Zoli egymás ellen sakkoztak,hát mondhatom igazán élvezték,Klári többféle játékot is játszott, jómagam 3 filmel próbálkoztam. Így az első 3 óra elrohant, főleg Zsoltnak , mert Ő egy 10 órás útra készült... :DPedig csak 3 és fél maradt. Jól meg is lepődött, hogy mikor fog aludni?Nem tudom kinek , hogy sikerült az alvás, Makinak sehogy, az biztos.
Ja és még egy nagyon fontos dolog, :))Kaptunk a gépen-( na ide süssetek,)csúszás gátlós,vastag téli zoknit, szürke színben, egy szemlefogót,(vagy mit) és egy füldugót de itt még mindig nincs vége ,ezt mindet belerakták egy jópofa keki színű cipzáros kis tatyóba. Hát "röviden"ennyi.
Ja igen , egy pár szó a mellettem ülő sötét börű fiatalemberről, akitől a folyosó vàlaszt el. Jó filmet talált magának olyannyira,hogy olyan jóízű eket nevet,hogy folyik a könny az arcán és én meg őt nézem egyfolytában és ettől én is jól érzem magam!
Még 59 perc maradt a leszállásig azt már kibírjuk...
Már alig várjuk az érzést,hogy megismerjük , mitől marad tátva a szánk?...Ízek,hangok, szagok és persze szerelmek, mert az mindig mindenhol ott van... :))

Leszálltunk!

1 megjegyzés: