2012. február 8., szerda

Vonatozás

Helló
Még mindíg jetleg-en járunk ezért , a reggeli 8:30 as kelés nehezünkre esik! Felmentünk reggelizni a tetőre postoltuk a blogot elintéztük dolgainkat chek-out majd nyakunkba veszünk minden kimaradt helyszínt :)...
Ma a taxis ajánlotta a tegnapi Gaylord nevű éttermet ,ahol ettünk és a leonards éttermet ,ahol íttunk .Itt a vezetés úgy megy ,hogy nem állunk meg senkinek ,mert ahhoz nagyon nagy dolognak kell történnie ,minimum egy tehén keresztbe az úton hogy megálljunk ,de hogy visszatérjünk a tárgyra...
Taxiba szállva elindultunk az India gate-hez mert hogy onnan indult a hajó az Elephant island-ra. A taxis ripsz-ropsz átvariálta a proginkat, miután megbeszéltük vele a napirendünket.Így gyorsan megvette nekünk a hajógyeket, hogy ne kelljen sorba állnunk a pénztárnál. Irány a híres kézi mosoda!A mosoda nagy beton teknők összeépített rendszere,amibe mosnak és fürdenek is.A mosási technikát a Henkel is megirigyelhetné,színek ,formák, méretek,anyagok szerint szétválogatva.
A szegénység a nyomor negyed félelmetesnek tűnt az embernek az az érzése támad, hogy szétszednék... :((Próbálunk adni a gyerekeknek ezt-azt,kekszet, rágógumit,sőt még kólát is ha éppen nincs más.Az is igaz,sok mindennel ellentétben ,hogyha egy gyereknek adtunk valamit egy szempillantás alatt ott volt még 2-3 és ők is könyörögtek...hát ez elég szar!
De még ők is kedvesek mindezt mosolyogva teszik!
Ezek után mentünk az Elephant island-ra. Az utiköny által írt 10 km-es szakasz sikerült kb. 2 óra alatt megtenni. :) A szigeten árusok és állatok egyvelege fogadott minket.Volt ott kecske, marha,gyöngytyúk, kutya,majom és valami ragadozó féle madár.Mindenki harcolt mindenkivel a kajáért. Talán a majmok voltak a legügyesebbek.(Az egyik kecske majdnem a hajóig kísèrt vissza minket )A szigeten sziklába faragott ősi templomokat láthattunk , Angkort juttatva eszünkbe . Majd vissza hajóval Bombay-be. Hajókázásunkat színesítették a felettünk síkló sirályok amik a kikőtöig kísértek minket. A fejünk fölött 1-3 méterrel sikló ernyőztek úgyhogy téma volt doszt a fotózáshoz. Kellett is, mert nagyon fáztunk. Eközben Zsolti is megcsinálta a nap kèpét a lemenő napos város képével.
A kikötőből gyalog jöttünk a szállodához, hogy útközben ehessünk egy szimpatikus helyen. Számításainkat meg is találtuk egy abszolút helyi étteremben ahol még 2000 Ft-ot sem érte el a cech!
Lassan indulnunk kellett a vasút állomásra, ezért vissza caplattunk megfáradt lábainkon a hotelbe a hátizsákjainkért.A szállodával nagyon meg voltunk elégedve ,kellemes környezet, reggeli, tisztaság, kedvesség...a játizsákokat összehálózták míg elmentünk, sőt helységet is biztosítottak az átöltözéshez, pakoláshoz stb.
Eljött hát a mindannyiunk által kíváncsian várt vonatút!
A 23 órás vonatinduláshoz , úgy döntöttünk este 9- kor kimegyünk ,hogy minden tuti legyen, megtaláljuk stb. Mivel Indiában vagyunk hamar kiderült , hogy a vonat késni fog , tervezett indulása 0:45. Hát nem repedtünk a hír láttán. Egy darabig elnézegettük a helyi versenyzőket aztán kimentünk a pályaudvarról a Mc'Donalds- ba időt húzni. A fiúk kártyáztak, később Klári is beszállt és nyert is!
Vissza az állomásra...
Egész éjszaka jött egy ember valami csájé + popé na ez olyan valami mint a káfété (újabb olvasóinknak lásd: thai-team2010.blogspot.com )
Elindultunk a vonat mellett sétálva, hol van kiírva a nevünk(mert ezt hallottuk,hogy ki lesz írva a vagonra) de nem láttuk sehol !Közben abszolút jól elszórakoztunk a helyiek nézegetésén. Majd végig sétálva a vonat mellet megvilágosodtunk, rossz helyen vagyunk. Meg kérdeztük 2 embertől hol lehet a mi 1 osztályú A/C kocsink, aztán persze meglett az is! Nagy izgalommal szálltunk fel. Együtt, 4 személyes alvós hálókocsiban, minden stim, király!
-Csáj ?
-Jöhet!
-Chiken Rice ?
- Jöhet!
Képletöltés következett, Zsolti intézkedett...és lassan mindenki elszenderedett.

1. Halihó!

Úgy döntöttem, hogy ide írok, mert akkor ezt mind a 4en látjátok, ugyanis vannak közérdekű információk is! :))

Nagyon jó olvasni a blogot meg látni a képeket. Azt hiszem, amit itthonról meg lehet állapítani az az, hogy Indiában valahogy a hangulat az igazán magával ragadó, meg az a légkör ami körbe veszi a várost. Legalábbis abból, ahogy írtok, az jön le, hogy azt a legjobb látni, ahogy zajlik ott az élet. Ahogy látom nagyon jó fejek az indiaiak, szinte minden képen mosolyognak. Milyen érdekes, hogy közben meg igazából azt gondolná az ember, hogy kevés dolog lehet nekik, ami miatt mosolyognak, de ők mégis ezt teszik. Tök jó érzés lehet ilyen pozitív helyen lenni! :))

Itthon mindenkivel minden rendben, mindkét mamát ápolgatom és próbálom pótolni a gyerekeiket. :D Marika mamával/nénivel épp most beszéltem megint, beszámoltam arról, hogy túl éltétek a vonat utat és hogy minden rendben, nyugodjon meg, finom a kaja. :) Josephin is jól van, csak a papa mesélte, hogy fáj a lába a sótól. Próbálja a hóba terelni, de ugyebár ez nem mindig megy, úgyhogy... De emellet jól van, jó húsban van és nagyon jól érzi magát. Kíváncsi leszek, majd megyek vasárnap mamiékhoz, hogy mennyit változott egy hét alatt. :D

Eszti mamánál meg voltam ebédelni kedden, amikor 6ra mentem az ATVhez. Tök jó volt mert 5 perc alatt ott voltam náluk, beszélgettem velük kicsit aztán szunyiztam egyet végül jött a finom ebéd. Aztán 2 körül elindultam tovább a dolgomra. Ők is jól vannak, közösen olvassák a blogot. Imre papa legnagyobb szívfájdalma, hogy elromlott a hősugárzója, így nem tud lemenni a garázsba gyúrni. :))) Nem is tudom ki hasonlít kire, az apa a fiára, vagy fordítva! :D Megbeszéltem velük, hogy megyek jövőhéten is, amikor 6ra vagyok beosztva.

Itthon is minden rendben. Havat lapátolunk, kivisszük a kukát, Bonot sétáltatunk, vacsorát főzök, a virágokat is meglocsoltam már, tiszta háztartásbeli lettem. :D És amúgy az a hihetetlen, hogy azt hittem, hogy majd 3 hétig nem lesz elmosogatva, meg elpakolva, meg beágyazva... Erre komolyan mondom úgy belém nevelték az édes szüleim, hogy csak akkor nincs beágyazva, hogyha a Zatyi megy el később itthonról. Mosogatni is mindig elmosogatok és el is pakolok. Nem ismerek magamra, ez a ti hibátok kedves Szabados Zsolt és Zsoltné.... :))) Bono nagyon jól van, bár kicsit aggódok most érte, mert most fognak jönni a -20 fokok, amiket itt nagyon beharagoztak. Remélem ki fogja bírni. De esténként mindig meleg levesbe rakom a száraz kajáját, meg szoktam neki teát főzni, de igazából teljesen felesleges, mert megvárja, amíg kihűl és csak aztán issza meg. :) A takaróját is rá szoktam rakni egy kicsit a radiátorra éjszaka előtt, de hát mondanom se kell, hogy a párna amit kivittünk az már nem párna... az már egy szivacshalmaz mindenfelé. :) Amúgy meg a szokásos, ATV, Margit, amikor nem az egyiknél vagyok, akkor a másiknál. Semmi izgi. Hó, hideg és no mosolygó emberek.

Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy elmondjam, hogy a Zoliéknak még semmi számla se érkezett, és amúgy se érdekelné őket. :) Most ezt olvasva biztos azt mondogatják, hogy mi a f**nak beszél ez itt számlákról nekünk, amikor mi nyaralunk. Ti most menjetek el cigiszünetre addig, apáéknak meg leírom a lényeget: 4 számla: T-mobile, Budapest Bank anyának, Citibak anyának, Aegon biztosító anyának. Bátorkodtam kinyitni őket semmi izgi, ne is foglalkozzatok vele, megvár titeket amíg haza értek.

Na ennyit a rémisztgetésből, de ti ezzel ne foglalkozzatok csak élvezzetek mindent. Továbbra is várjuk, sok sok puszi